Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147 1.9JTD - нов купувач , въпроси

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 147 1.9JTD - нов купувач , въпроси

    Здравейте !
    Нов шофьор съм и съм се спрял на алфа 147 за първа кола. Цената , визията ,разходът и мощността са основните причини.
    Въпросът ми е какви са основните проблеми като поддръжка на този модел? Двигателят е 1.9JTD , годината е 2001. Линк към обява на избран автомобил
    Всичко по модела звучи страхотно за моята употреба, говорил съм с продавача и ми сподели, че по окачването са сменени носачи, но все още се чува леко тракане отпред, без установен източник.

  • #2
    Много добре изглежда возилото за годинките си но относно тракането и това че не познаваш модела мога да те посъветвам да вземеш запознат колега или да закараш колата в сервиз преди покупка ...

    Comment


    • #3
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=81539

      Приятно четене.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        И аз да се включа като нов собственик на кола на същата платформа (Alfa GT). Имай предвид че може да ти се наложи да дадеш малко повече пари за обслужване на колата според състоянието на колата. Та дори да е в добро такова, пак има разни консумативи котио като се насъберат заедно със стандартните масла и ангренажен комплект с водна помопа си става сума.

        На мен пълно обслужване + термостат, 2 горни носача, разни други дреболии + махане на вихрови клапи (колата която си избрал няма такива май) и ЕГР ми стъпи на 4 цифрена сума. Но мен ме бяха предопредили за тая възможност и бях купил колата имайки я в предвид.

        Не се опитвам да те разубеждавам от модела, просто кола 2ра ръка предполага че ще има нещо или няколко неща за подмяна и стягане и като се насъбере всичко може да станат малко повече $$$.

        Поздрави и скоро да се похвалиш. Ето я и моята тема дето бях разпитвал в подготовка за покупка.
        Alfa Romeo GT 1.9 JTDm@150++ hp (remapped but not dynoed), Graphite Black, Distinctive, ExtremeTuning strut bar, TOORA 570 wheels, Koni STR.T shocks + Eibach ProKit springs

        Comment


        • #5
          Опитът ми показва,че почти винаги най-евтините домати,не са чак толкова калпави,колкото най-евтините машини(вкл.автомобили).
          Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

          Comment


          • #6
            Исканата цена за ниска ли я смятате? Повечето вървят в този ценови диапазон, ако са на тези километри. При закупуване ще отидат всичко събрано до следващата заплата. Може би отлагане на покупката ще е по-добре? Не знам, наистина ми харесва този модел , има всички екстри , които искам , и мощността е страхотна. Има визия , всичко...

            Comment


            • #7
              Като ти харесва си я купи. Или не си свикнал да взимаш сам решения и чакаш някой да ти казва какво да правиш?
              Взимай сам решения и си носи сам отговорност за тях. закарай я в някой сервиз да я погледнат щом ти харесва.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                .....
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Иди я виж най-добре, но не се спускай веднага да я купуваш, ако ти хареса колко бяга - т.е. недей прави като мен. Със сигурност колата не е на 185к км, моята е "на" 133к и да ти кажа въобще не изглежда така отвътре - като нова е. Виж коланите колко са протрити, провери шофьорския и ако не се прибира лесно е още по-ясно, че не е на тия км според мен. Ако това не те бърка - интериора, че е леко износен иди и я провери. Провери все пак и турбината, нищо че е ревизирана и че уж, има някакви тестове от преди 2години и нагоре... Вземи си някой да я закачи на диагностика, провери си турбината на какво налягане е, макар че, предполагам за тия коне е в нормите. Най-малкото може да я вземеш на 2500, щом потраква нещо от пред и не е обслужвана т.е. не са сменени ролки и ангренаж скоро (поне знаеш, че не те лъже де).


                  Ето едно клипче и серия от клипчета с всичко обяснено, кое да гледаш. Скорошни са и ми харесаха https://www.youtube.com/playlist?lis...yaEOxaYy03j7QS

                  Огледай дали всичко си работи, темпомат, автопилот или там както му викат, задна чистачка, пръскалката й, виж за удар отзад край резервната гума. Абе иди я огледай, цената не е висока.
                  Last edited by GaTio; d.m.y г., 03:41.

                  Comment


                  • #10
                    Точно тези клипове съм ги изгледал и съм наясно с всичко това и ще бъде проверено. Той даже е направил един списък за нас , който съм принтирал, и ще разглеждам колата стъпка по стъпка по него. Писах точно , за да се запозная със ситуацията относно модела и какво да гледам, уговорил съм се с човека да се срещнем веднага щом дойде във Варна. Исках да съм предварително подготвен , доколкото е възможно. Тестовете са откогато момчета е направил тунинга, но със сигурност ще я заведа на сервиз. По телефона ми направи много добро впечатление, каза си всичко , разход, какво не е наред ...
                    Изборът ми е между този модел и Сивик 6та 1.5 (114hp) , но алфата без съмнение печели на пръв поглед.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от tishobg Покажи съобщение
                      Исканата цена за ниска ли я смятате? Повечето вървят в този ценови диапазон, ако са на тези километри. При закупуване ще отидат всичко събрано до следващата заплата. Може би отлагане на покупката ще е по-добре? Не знам, наистина ми харесва този модел , има всички екстри , които искам , и мощността е страхотна. Има визия , всичко...
                      Купувай, няма да сбъркаш, важното е да имаш едни 1500-2000 лв. настрана за непредвидени ремонти, като смяна на съединител, рециклиране или смяна на алтернатор, смяна на компресор на климатроник, ремонт или смяна на турбина, нов акОмОлатор и т.н, както и пари за нови гуми (евентуално). В парите настрана не включвам първоначалното обслужване (ремъци, ролки, масла, филтри, водна помпа), както и ремонти по окачването. Важното е двигателя и скоростната кутия да са ок, както и купето да не е ръждясало и да не е блъскано. Основната грешка, която правят повечето Алфисти е, че след като купят колата и нещо се счупи нямат пари да го поправят и се започва с комбинациите и пермутациите. Затова към тези 2800 лв. за колата прибави и още около 250 лв. за еко такса, около 45 лв. за регистрация, около 200 лв. за Гражданска отговорност и едни най-малко 1500 лв. за непредвидени разходи.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #12
                        При мен хвръкнаха едни 800лв за регистрация и непредвидени разходи, като не съм плащал за труд и не съм правил окачване(което правих преди месец )
                        "Алфа Ромео е като Анджелина Джоли - всички сме чували, че е луда и яде лепило, но никой няма да й откаже, нали?"
                        Аlfa Romeo 156 1.6TS 2000г / 147 1.9JTDm 2006г

                        Comment


                        • #13
                          Купувай, няма да сбъркаш, важното е да имаш едни 1500-2000 лв. настрана за непредвидени ремонти, като смяна на съединител, рециклиране или смяна на алтернатор, смяна на компресор на климатроник, ремонт или смяна на турбина, нов акОмОлатор и т.н, както и пари за нови гуми (евентуално). В парите настрана не включвам първоначалното обслужване (ремъци, ролки, масла, филтри, водна помпа), както и ремонти по окачването. Важното е двигателя и скоростната кутия да са ок, както и купето да не е ръждясало и да не е блъскано. Основната грешка, която правят повечето Алфисти е, че след като купят колата и нещо се счупи нямат пари да го поправят и се започва с комбинациите и пермутациите. Затова към тези 2800 лв. за колата прибави и още около 250 лв. за еко такса, около 45 лв. за регистрация, около 200 лв. за Гражданска отговорност и едни най-малко 1500 лв. за непредвидени разходи.
                          на един колега му написах пост като твоя и ме охулиха отвсякъде.А сме прави и двамата

                          Comment


                          • #14
                            За съжаление липсата на финансиране е в основата на абсолютно всички проблеми.
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment


                            • #15
                              Компресора, предполагам, може да се провери, дали работи като хората? Алтернатора също се проверява с една диагностика.

                              Comment

                              Working...
                              X